1
2
3
4
5
1

Motor: Liaz M1.2
Objem: 11 946 cm3
Výkon: 405 kW (550 k)

2

Převodovka: ZF 16 st. manuál

3

Prům. spotřeba: 30 l / 100km

4

Max. rychlost: 138 km/h

5

Hmotnost: 18 000 kg

LIAZ 4×4

Do pořízení velkého MANu byl hlavním asistenčním vozidlem KM Racingu právě tento Liaz, který si toho za deset let už odpracoval spoustu a v soutěžích dělal asistenci závodníkům všech kategorií. Vůz byl postaven v roce 2003 v Mnichově Hradišti jako vůbec poslední kamion Liaz vůbec, poté se už definitivně uzavřela 50letá historie této značky.

Automobil vychází z tradiční dakarské konstrukce, díky nimž se dobře pohyboval i po nezpevněném povrchu v dobách, kdy se Dakar ještě jezdil v Africe. Je zajímavé, že o pohon se stará liazácký motor M1.2, s nímž Martin Macík v letech 2006-2007 závodil, takže i když jde o asistenční auto, rozhodně to není žádný louda. To hlavní je však skrývá servisní nástavba s prostorem pro uložení těžších i lehčích náhradních dílů všeho druhu i tradiční „zahrádkou“ na střeše pro uložení rezervních pneumatik – v roce 2003 ji vyrobila firma Autotech Vinoř. Nástavba umožňuje jak moderní uložení beden s náhradními díly, tak i přepravu větších dílů (převodovka, náhradní skla ke kamionu) a náhradních pneumatik (zejména na střeše a zadním čele nástavby). Nástavba je přístupná velkými výklopnými boky, zadní stěna je pevná. Kabina vozu je plně závodně vybavena, včetně vnějšího i vnitřního ochranného rámu, závodních sedaček, přídavných světlometů a navigační výbavy.