1
2
3
4
5
1

Motor: MAN D2620
Objem: 13 000 CC
Výkon: 353 kW (480 k)

2

Převodovka: ZF 16 st. manuál

3

Nádrž: 800 l
Prům. spotřeba: 43 l / 100km

4

Max. rychlost: 125 km/h

5

Hmotnost: 26 000 kg

MAN 6×6

KM Racing disponuje kamionem MAN od roku 2011. Vůz byl výrobcem homologován od prvopočátku jako asistenční vůz pro dálkové soutěže a jeho celková charakteristika je tomuto účelu přizpůsobena, například ve formě masivního bezpečnostního rámu kabiny zevnitř i zvnějšku. Vůz je poháněn zcela sériovým hnacím ústrojím a má pohon všech kol. Hlavní součástí vozu je ovšem nástavba s připraveným prostorem pro uložení těžšího nákladu, strukturou pro uložení beden s náhradními díly i menším pracovním ponkem, ale také elektrocentrálou nebo svářecím agregátem.

Další úložné boxy jsou zavěšeny pod nástavbou po bocích vozu. Na střeše nástavby je tzv. „zahrádka“, tedy plošina, která obvykle nese rezervní pneumatiky pro závodní kamiony, tři rezervní pláště se vejdou i do konstrukce na zadní stěně nástavby. Vůz za sebou při spojovacích etapách táhne podvalníkový přívěs pro přepravu závodního kamionu, ať už pro případ transportu techniky do přístavu nebo pro naložení vozu, který už v soutěži nepokračuje.

U KM Racingu je MAN „šéfovské“ vozidlo a při závodech ho pilotuje Martin Macík.