Toyota Hilux 1

KM Racing disponuje dvěma vozy Toyota Hilux, v průběhu Rallye Dakar je jeden standardně využíván jako mechanický vůz a jeden jako press car. Oba vozy jsou vybaveny silnějším třílitrovým turbodieselem (proti původnímu motoru o objemu 2,5 litru) a vnitřním ochranným rámem, vyššími a zesílenými pružinami a odlišným tlumením.

Vůz pro mechaniky je zpravidla prvním v konvoji asistencí, které míří do dalšího bivaku. Má čtyřmístnou a čtyřdveřovou kabinu a na korbě konstrukci pro uložení beden s náhradními díly pro motocyklisty, ale také rozkládací stan pro mechaniky, stany pro posádky a podobně.

Press car má korbu zakrytou skříňovou nástavbou s uzamykatelnými zadními dveřmi, jinak se od asistenčního vozu neliší. Díky tomu, že splňuje předpisy FIA pro cross country, zejména však existencí vnitřního ochranného rámu, má povolen provoz po trati speciálních zkoušek, kam smí vyjet nejpozději hodinu před startem prvního motocyklu. V dnešní Rallye Dakar, která se v Jižní Americe přesouvá po silnicích, smí být press carem vlastně jakékoli vozidlo,a le pouze auto, které splňuje bezpečnostní předpisy FIA, smí na rychlostní zkoušku. Je to jedna z velkých výhod KM Racingu a fotografa Petra Luska, který vůz většinou při závodech také pilotuje.